• آدرس:کیلومتر 17 اتوبان ساوه خروجی جاده شهریار بسمت سراه ادران دور برگردان اول بسمت اتوبان ساوه
  • موبایل:09128636413 - 09123470325
  • تلفن:56572661
تماس با جواهران باکس 
گاوصندوق آسانسوری ویترینی

گاوصندوق آسانسوری ویترینی

بسیار خوب است که به نقاط قوت گاوصندوق آسانسوری نیز توجه نمایید، البته امروزه غالبا نظر بر این موضوع می باشد که گاوصندوق های آسانسوری خصوصا گاوصندوق آسانسوری ویترینی برای جواهر فروشی ها و طلا فروشی ها مناسب می باشند، ولی باید توجه داشته باشید که گاوصندوق آسانسوری را می توان در منازلی که از دارایی های ارزشمند برخوردار می باشند نیز استفاده نموده و از آن ها در مکانی مناسب بهره گرفت.

مزایای گاوصندوق آسانسوری شرکت جواهران باکس

در کل همان گونه که در این گزارش ها مشاهده نمودید، گاوصندوق ها معمولا به مقاومت و استقامت خود افتخار می نمایند. هر دوی این امتیازات در گاوصندوق آسانسوری تولید شرکت جواهران باکس به خوبی قابل مشاهده می باشد.

مزایای گاوصندوق آسانسوری شرکت جواهران باکس

این گاوصندوق بسیار قدرتمند دارای ساختاری دو لایه می باشد، این لایه ها از آلیاژ های متفاوتی ساخته شده اند، یعنی این دو لایه به صورت لایه داخلی و لایه خارجی می باشد، در میان آن ها نیز از مواد دیگری استفاده می شود که بخصوص باعث افزایش وزن، میزان استقامت و مواردی از این دست خواهد شد. معمولا لایه بیرونی از آلیاژی با عیاری بالاتر نیز ساخته می شود.

لایه محافظ در ناحیه قفل درب

جدای از این دو لایه که در گاوصندوق آسانسوری استفاده می شود، بر روی ناحیه قفل درب نیز از لایه ای اضافی استفاده می شود، این لایه دارای عیاری خاص بوده و از آلیاژی مخصوص ساخته می گردد، این آلیاژ از موادی تشکیل می شود که در برابر ضربه و قدرت فشار درل مقاوم بوده و می توانند تا میزان ضربه درل در حدی بسیار بالا را طاقت بیاوند. جدای از تمامی مزایایی که این لایه می تواند به گاوصندوق مورد نظر ما اضافه نماید باید چند نکته را در این میان برای شما برشمریم.

ساختار گاوصندوق آسانسوری

نکته نخست این که گاوصندوق آسانسوری دارای لایه ای اضافی به عنوان لایه دیواره گاوصندوق آسانسوری می باشند، این لایه خود از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده و از آن جا که نقش آسانسور را نیز ایفا می نماید.

ساختار گاوصندوق آسانسوری

معمولا بوسیله دیوارها و یا کابینت ها محاط می گردند، و معمولا از سایر جوانب راه ورود و دسترسی به گاو صندوق تقریبا غیر ممکن خواهد بود و در صورت امکان نیز، می تواند ساعت ها وقت سارقان را جهت باز کردن کابینت های اطراف و یا محافظ های آن بگیرد تا تازه به دیواره آسانسور گاو صندوق برسند.

تنها راه ورود به گاوصندوق آسانسوری درب ورودی آسانسور آن می باشد.به واقع نیز چنین است، سایر جهت ها جهت دسترسی برای سارقان تقریبا غیر ممکن می باشد، به همین جهت بیشترین امکانات امنیتی ممکن در این مدل از گاو صندوق ها بر روی درب آن به کار گرفته شده است،

این باعث می شود تا باز کردن درب این مدل گاو صندوق ها کاری بسیار بسیار مشکل و زمان بر گردد، گذشته از این زمانی که صرف باز کردن درب آسانسور این مدل از گاو صندوق ها خواهد شد، تازه وی موفق شده درب آسانسور و محفظه آسانسور را باز نماید.

باز کردن درب ورودی گاوصندوق آسانسوری

حال که درب آسانسور باز شده نوبت به پیدا کردن گاوصندوق آسانسوری می رسد که معمولا در محلی دیگر جدای از قسمت درب آسانسور قرار خواهد داشت که خود رفتن تا آن محل نیز کاری بیار دشوار خواهد بود.

باز کردن درب ورودی گاوصندوق آسانسوری

در این مرحله لازم خواهد بود تا بتوانند درب خود گاوصندوق را باز نمایند، سارق باید درب گاوصندوق را باز کند، حال مشکل باز کردن لایه هایی است که از آن ها در طی ستور بالاتر نام برده ایم، این کاری بسیار زمان گیر و طاقت فرسا خواهد بود. درل کردن قسمت قفل کاری به مراتب دشوار خواهد بود.

قیمت گاوصندوق

قیمت گاوصندوق با توجه به اندازه و ابعاد آنها تعیین میگردد، به طوریکه هر اندازه و وزن دستگاه بیشتر باشد، به همان اندازه نیز قیمت افزایش پیدا خواهد نمود.علاوه براین، نوع تجهیزات جانبی که برای افزایش امنیت و کارایی برای گاوصندوق استفاده میشود، می تواند بر قیمت آنها تاثیر داشته باشد. 


چرا باید قسمت قفل گاوصندوق آسانسوری درل شود؟

علت این امر این است که قفل های ترکیبی ای که امروزه برای گاوصندوق ها به کار گرفته می شود، دارای پیچیدگی های بسیار زیادی می باشد از یک طرف شما لازم است تا رمز پیچیده و تقریبا طولانی ای را که مالک برای گاوصندوق تعیین کرده است را بدانید، از طرف دیگر، قفلی دیگر نیز همواره با این مدل از قفل ها ترکیب شده است.

یعنی تازه اگر شما بتوانید از پس رمزگذاری قفل رمزی برآیید تازه نوبت به باز کردن قفل دوم خواهد رسید، به همین دلیل سارقان عمدتا در تلاش می باشند تا رمز ها و موارد مختلف را باز ننمایند، بهترین راه باز شدن درب گاو صندوق درل کردن قسمت قفل آن است تا بتواند به مغزی کلید و قفل دسترسی داشته و درب گاو صندوق به راحتی باز خواهد شد، ولی در مدل گاوصندوق آسانسوری ای که ساخت شرکت جواهران باکس است،

همین لایه ضد درلی که در قسمت قفل به کار گرفته شده است باعث می شود تا سارقان قادر به بازکردن درب گاوصندوق نگردیده و همین امر می تواند باعث شود تا سارقاناز انجام کار نا امید گردیده و در اکثر اوقات در مواجه با گاوصندوق آسانسوری همین عوامل موجب می گردند تا سارق قید کار را زده و شانس خود را بخواهد در جای دیگری آزمایش نماید.